förlåt!!

Vill be om ursäkta att jag inte bloggat på länge men har haft fullt upp.. men ska försöka bättra mig..
ska väl skriva lite om vad jag har gjort på sistone.. I fredags var det dags för idol igen.. Kevin och Alice i final..
tycket det var riktigt bra att Robin åkte ut.. Nu hoppas jag på att Kevin ska vinna hela idol..

Och ilördags var det dansbandskampen..  jag och killen och hans ena bror satt bänkade framför tv:n.. och Scotts och Larz Kristerz gick vidare igen.. Larz Kristrez är ju helt klart bäst.  Tror dom kan ha chans att vinna allt.. jag hoppas det iaf.. Efter det var slut så kommer killen lillebror och hans tjej hit.. så vi satte och spelade yatzy och kort.
det var kul..

Och i söndags var kille och jag hans äldsta bror till Borlänge till kupolen och handlade.. det var kul. hittade en del saker.. det var en del folk där.. som avslutning innan vi åkte hem så åt vi på Max. riktigt gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0