LCHF

Idag började jag med LCHF. Vill gå ner i vikt så har hört att LCHF har funkat för många. Så får hoppas att den kosten funkar för mig också. Är det någon annan som har testat LCHF? Skulle behöva gå ner i vikt som får hoppas att denna kost (LCHF) funkar för mig.. I fredags var vi till Mora och handlade varor till min nya kost.. Man ska ju låta bli att äta bröd,ris.pasta,potatis m.m. det är kolhydraterna man ska låta bli eller minska. och ilördags kom Johan och Emma och Benny hit och vi spelade lite spel. det var kul.. och isöndags tog vi det lugnt...


Kommentarer
Postat av: Frida

Ah, jag har tänkt testa den där kosten jag med, berätta sen om de funkar =)

2009-04-21 @ 23:48:38
URL: http://fidixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0