länge sen.

Det var länge sen jag bloggade såg jag. Men killen har haft 4 veckors semester så jag har inte haft tid och lust att sitta att blogga då. Men nu har han börjat jobba, så nu tänkte jag att jag skulle uppdatera lite. Ska börjar med att berätta vad vi har gjort under Dans semester. Vi har varit till Leksands sommarland med Johan och Emma. Jag hade aldrig varit där innan, och det var jätte kul. Jag testade gokart för första gång i mitt liv.. :) Sen har vi paddlat kanot med Johan och Benny. Det var också kul. Sen har vi varit till hykkieberg. Vi fick passa på att hitta på saker när solen var framme. det var ju vara sol 4-5 dagar under 4 veckor. Sen har del blivet lite bowling och minigolf. Sen förra veckan (V31) ons-fre så var min storebror uppe och hälsa på. Det var riktigt kul. Så vi var till orsa björnpark och sen bowla vi med han.. Det blev en del filmhyrning pga att det regna mycket. Det var väl i stora drag vad vi har gjort..


Kommentarer
Postat av: Malin

Låter som en skön sommar :)

Kul att du uppdaterade lite här!

Kramar!

2009-08-06 @ 17:00:59
URL: http://malinkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0