Helgen..

Ifredags kom mina föräldrar och min lillebror upp. Dom hade med sig en spis som vi hade besällt.. Det är riktigt skönt med en riktig spis.. Skönt att slippa att det ska ta så lång tid att tillaga saker... Sen på kvällen kollade vi på Let´s dance. Synd att Maggan inte kan vara med att tävla längre. Sen i lördags åkte vi till Dollar store i Mora. Mina föräldrar hade aldrig varit där.. Det var kul. Köpte nya gardiner där.. och lite annat också.. Det är inte svårt att göra av med pengar där *hehe*. Sen åkte vi hem och fikade lite. *mums* Sen på kvällen kom Benny (Dans bror) hit. Vi spelade lite olika spel.. Det var kul. Sen kl 20 kollade vi på körslaget. Hanna vann. Det tyckte jag var bra för hon kvar helt klart bäst.. Isöndags tog vi det mest lugnt.. Spelade lite spel med föräldrarna och brorsan. Det var ju så kallt ute så man kan ju knappt göra något så det blev att vara inne. Lite synd men men.. Igår åkte mina föräldrar och bror hem. Det blev lite tomt när dom hade åkt. Det var kul att träffa dom. Det blir ju inte så ofta.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0