kul grej

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Hur tror du jag är som person?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. Har vi träffats någongång?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

1. Vem är du? Maria =)

2. Är vi kompisar? ja det tycker jag vi blev =)

3. Hur och när träffades vi? Hos dej i lördags på förfesten innan Boggberg

4. Hur tror du jag är som person? snäll, pratsam & social

5. Skulle du kunna krama mig? Jo

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. humm??? Wero typiskt dem som heter Veronica hihi

7. Beskriv mig med ett enda ord! Trevlig

8. Vad var ditt första intryck av mig? Verkar framåt & lätt att prata med

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja

10. Vad påminner dig om mig? din coola hund tex

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? Bättre ventilation i huset

12. Hur bra känner du mig? Inte så bra än men hoppas bättre snart =)

13. Har vi träffats någongång?

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

2009-06-02 @ 13:31:41
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
Postat av: Malin

1. Vem är du? Malin.

2. Är vi kompisar? Ja, det tycker jag fast vi inte setts irl :)

3. Hur och när träffades vi? Fick kontakt genom lunarstorm.

4. Hur tror du jag är som person? Snäll, pålitlig och omtänksam.

5. Skulle du kunna krama mig? Japp.

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. Virre kanske, eftersom jag tycker det är ett bra till ditt namn.

7. Beskriv mig med ett enda ord! Snäll.

8. Vad var ditt första intryck av mig? Trevlig

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Ja

10. Vad påminner dig om mig? Jadu...Norrland kanske eftersom du bor uppåt i landet.

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En bra och lycklig framtid :)

12. Hur bra känner du mig? Tycker att jag känner dig endel av alla mejl vi skickat men om vi någon gång träffas i verkligheten så känner man ju varandra bättre.

13. Har vi träffats någongång? Nej men det hade varit skoj att göra det en dag :)

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? Japp, tror jag gör det i alla fall :)



Kram på dej!



2009-06-02 @ 17:36:21
URL: http://malinkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0