Film

Igår kollade jag och min älskling på film. Vi kollade på Låt den rätte komma in.
Det var rätt bra.
Handling:  Oskar är 12 år och mobbad. Han blir kär i Eli, en märklig flicka. Hon är vanvårdad och mager men ändå  så vacker. Eli ger Oskar styrkan att slå tillbaks. Men hon är inte som andra- hon tål inte solen, hon äter inte mat och för att komma in i ett rum behöver Eli bli inbjuden. Hon måste dricka människors blod för att leva. Eli är en vampyr.

Det var underbart att sitta i soffan och mysa med min älskling..
Älskar dig,Dan
Du är mitt allt.. Det kommer alltid vara du och jag.
Älskar dig....

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad mysigt med lite filmgos ;)

Hoppas att allt är ok annars?

Kramar!

2009-03-05 @ 16:41:54
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöden

Låter som en spännande film =)

2009-03-06 @ 09:23:43
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0