Helgen!!

Ifredags blev det lugnt. Lagade god med min älsklingen,, Vi gjorde thailändsk fläskfilé med potatisgratäng.
Jätte gott..   Sen på kvällen kollade vi på Let´s dance och åt räkor *mums* Det var Hasse Aro som åhte ut.
Vilket jag tyckte var helt fel.
Tyckte Carl-Jan skulle åkt ut.. Sen i lördags var vi till Mora en sväng.. Vi handla lite.. Sen gjorde vi egen pizza när vi kom hem.. Jätte gott blev det..  Sen kom Benny  hit och vi kollade på Melodifestivalen.. Men hur röstar det svenska folket egentligen. Tyckte Emila och Caroline af Ugglas  hade dom sämsta låtarna..  Tyckte Alcazar och Jonathan Fagerlund var bäst. Sen i går så höll vi på med veden lite och Dan skottade snö.. Det hade ju kommit en hel del..
Sen år vi tacos igår. Det var gott.. Sen hyrde vi filmen Varg igår. Den var bra...


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken mysig helg ni har haft :)



Nu har jag röstat igen.

Ha en bra dag,kramar!

2009-02-09 @ 09:21:28
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöden

Ja man kan ju undra hur det svenska folket röstar.. Gillade Alcazar & Marie S bäst jag. Thailänsk fläskfilé lät spännande =)

2009-02-09 @ 09:21:57
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0