utmaning

Ny utmaning

Denna har jag hittat i http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

OM DIG:

 1. Hur mycket är klockan just nu?
 10.05

 2. Namn?
 Veronica

 3. Vart bor du?
I Älvdalen
 4. Hur många barn vill du ha?
Minst 2 st
 5. Vill du gifta dig?
Klart jag vill
  6. Har du ätit sushi?
 Nej vill inte testa heller
7. Favoritglass?
Choklad
  8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet?
 inga
 9. Humör?
glas
 
 FYRA GREJOR:

 1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
nej
  2. Har du en hund?
Ja
  3. Sover du helst själv eller med någon?
Med Dan så klart
 4. Tror du på spöken?
Kanske inte spöken men andar eller något likanade
 1. Skulle du vilja vara längre?
Ja lite längre
  2. Skulle du vilja väga mer?
Nej ,men mindre
  3. Skulle du vilja ha sex nu?
Inte just nu men kanske sen ikväll

  KAN:

 1. Kan du röra på öronen?
Nope
  2. Kan du slicka dig på näsan?
Näpp
  3. Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja
 4. Kan dina föräldrar lita på dig?
Alltid
  5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
Nej det kan jag inte
 6. Kan du va på en fest utan att dricka?
Absolut
 7. Kan dina vänner lita på dig?
Alltid
  8. Kan du tänka att pierca dig i naveln?
Nej. aldrig
 9. Kan du suga? På en klubba?
Klart jag kan
  10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja 

 HAR:
 
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
När jag var ung och dum ja
  2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja
  3. Har du någonsin haft sex med någon?
Ja..
  4. Har dina föräldrar ljugit för dig?
Inte vad jag vet
 5. Har du varit full den här månaden?
Nej
  6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Nehe
  7. Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nope
  8. Har du pussat någon som är fyra år äldre?
ja
  9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre?
jupp
  10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
har nu (Dan är 4 år äldre än mig)
  11. Har du blivit påkommen när du har haft sex?
Nej
  12. Har du haft sex med mer än tre personer?
jo, men inte alla på samma gång
  13. Har du ljugit på någon fråga än då?
Nix

 Jag utmanar:

alla som läser bloggen min och som vill göra den. Skriv gärna en kommentar om du gör den

Kommentarer
Postat av: Sandra

hejsan! hur är det i kylan? kram sandra

2009-02-04 @ 21:32:55
URL: http://sandrarobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0