Lista

Lista...

Är lite rastlös så nu tänkte jag fördriva lite tid med en sådan här.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
 Dan gör mig alltid glad
Vad gjorde du kl 08 imorse:  Halv sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Skottade snö
Det sista du sa högt: Älskar dig till Dan
Det senaste någon sa till dig: Älskar dig...
Vad har du druckit idag: Apelsinjuice, vatten
Vad var det senaste du åt: Potatisgratäng med boggryta
Vad var det senaste du köpte: Mjölk ock korvbröd
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Vitt och fint. det snöar för fullt
Godaste glassmaken: Chocklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Givetvis
Sover du tungt: Det är olika
Drömmer du mardrömmar: Inte vad jag minns
Trivs du med ditt jobb: Är arbetslös
Favoritklädsel: Mysbyxor ocn en tröja
Favoritlåt just nu:  Min och Dans låt Here without you
Vad ser du om du tittar till höger: Soffan
Vad gör dig glad just nu: Mycket!
Vad ska du göra härnäst: Äta middag.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Glad
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Joggingbyxor, en kortärmad & underkläder också förstås.
Sommarplaner: Vet ej
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej
Morgon eller nattmänniska: morgon
Vad är viktigast för dig:
Att alla jag älskar får må bra!
Är du kittlig: Nja
Snarkar du: Ibland
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Spindlar!
Stökigt eller välstädat: Välstädat
 Längtar du mest efter just nu: Dan


Kommentarer
Postat av: Malin

Kul att få reda på lite meraom dig :)

Hoppas du får en bra kväll, kramar!

2009-01-19 @ 16:28:47
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: emma

jo det går säkert bra hur har du fått till din blogg så fint me kort på dig å dan?!

2009-01-19 @ 18:28:56
URL: http://alskardigjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0