Helgen

Ifredags såg tog vi det mest lugnt för jag blev dålig efter jag hade ätit. Vet inte om det var dålig mat eller något annat men dålig blev jag iaf. Så vi kollade på let´s dance. och äntligen åkte Carl-Jan ut.. Det var på tiden...  Vi åkt fruktsallad till Let´s dance. det var riktigt gott.

ilördags var vi hos benny och åt smörgåstårta och hade spelkväll och kollade på melodifestivalen med några vänner.
men redan kvart över 21 så fick vi åka hem för då började jag bli dålig igen. det är väl tyspiskt att man ska bli dålig när man ska göra något, men men inget att göra åt.

isöndags så kollade vi på vasaloppet. kul att en svensk vann.. annars tog vi det bara lugnt. sov inte så mycket natten mellan lördag/söndag så var så trött på söndagen så jag orkade inte göra något.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0