Veckan

Måndag:
kom mina föräldrar och lillebror upp... Det var kul för jag träffar inte dom så ofta..
Vi gjord inte så mkt i måndags.. Dom kom så pass sent så.

Tisdag:
Larz-Kristerz hade skivsläpp i Älvdalen kl 18 så vi vara där nere och kollade på dom.
Dom spelade live innan skivsläppet. Dom är så bra.. Det var ca 2000 personer där och kollade på dom..
Köpte skivan och fick den signerad.. Tyckte det var kul att dom släppte skiva i Älvdalen innan som släppte den
i övriga landet. Dom har redan sålt platina. *jätte kul för dom*

Onsdag:
Tog det mest lugnt. Höll med på veden lite... Tack för hjälpen med veden mamma och pappa och Alex.
Det var snällt av er att hjälpa till... Spelade lite kort på kvällen och lite yatzy...

Torsdag:
 Mina föräldrar och Alexander åkte hem. Det blev tomt efter dom hade åkt eftersom jag var van att ha dom och prata med dagarna innan. Tack för några trevliga dagar. Sen när dom hade åkt så städade jag.. Det behövs
verkligen ibland..

Fredag:
Kollade på Let´s dance.. Tycker fortfarande att Laila,Morgan och Magnus är bäst. Tyckte att Carl-Jan skulle åkt
hem igår men men så blev det ju inte, Hoppas verkligen att han åker nästa fredag för han försöker ju inte ens dansa..

Kommentarer
Postat av: Malin

Viilken rolig vecka du har haft :)

Hoppas du haft en bra helg också :)

KRAM!

2009-02-22 @ 15:05:50
URL: http://malinkka.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöden

Jasså carl Jan e kvar än? huu.. han e ju usel hihi

2009-02-23 @ 13:00:09
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
Postat av: jane

hejj hur läget?

2009-02-23 @ 17:02:30
URL: http://brunettjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0