LCHF

har gått ner 5 kg sen jag började med LCHF-kosten och då har jag "syndat" lite med. en vecka gick jag upp ca 0.5 kg och nån vecka har det inte hänt något alls. men sen imåndags har jag gått ner 0.8 kg, så jag kämpar på. Det är ju kul när man ställer sig på vågen och man har gått ner. Har 0.8 kg kvar till mitt andra del mål.. sitter små delmål så man ser att det händer något. varje gram jag går ner är ju bra.. tycker denna kost verkar funkar rätt bra för mig.. Tycker inte man ska gå ner för mycket på en gång för då går man oftast upp det igen + mer i vikt..har väl börjat träna lite med. så gör lite situps,armhävningar,"grodhopp" m.m.. så är det någon som har något bra tips på träningen så säga gärna till... 

Kommentarer
Postat av: Maria Sjöden

Pilates video =) är ju galen i det jag hehe. Håller med dej om att en saktare nedgång nog håller längre. Var syndandet Boggberg eller? hehe =)

2009-06-08 @ 18:46:23
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
Postat av: Hanne

Tja!

Fan va bra av dej!! hur fungerar lchf metoden? hoppa hopprep, börja promenera men det har du gjort läste ja men sen kan man börja småjogga lite lätt, spinning, basta e bra oxå! måste oxå börja gå ner i vikt men vet inte vilken metod jag ska börja med, ha det bra kram Hanne

2009-06-11 @ 00:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0